top of page

הצהרת נגישות לקורסים וסדנאות פרונטאליות

​החלל המושכר לסדנאות וקורסים הינו בבעלות חברת כראל הנדסה בע״מ אשר שואפת להבטיח כי שירותיה נגישים לאנשים עם מוגבלות. החברה השקיעה כמות משמעותית של משאבים בכדי להבטיח שהאתר שלה יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר עבור אנשים עם מוגבלות, מתוך אמונה חזקה שמאמצי נגישות לאתרים מסייעים לכל המשתמשים ולכל אדם הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות.
 

הסדרי הנגישות של כראל הנדסה

כראל הנדסה נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי הנגישות למשרדי החברה

  • ● משרדי החברה נמצאים בכתובת אלטלנה 1, בניין ב.ס.ר, קומה 7, ראשון לציון.
    ● שעות הפעילות של המשרד הינם בין השעות 9:00 עד 17:00.
    ● משרדי החברה נמצאים בקומה השביעית.
    ● חניות נכים קיימות בחניון התת קרקעי של הבניין.
    ● בבניין קיימים שירותי נכים בקומה של משרדנו, המיועדים ללקוחותינו במידת הצורך.
    ● במשרדינו ישנה עמדה נגישה.

 

שירות לקוחות נגיש ​

  • אמצעים ליצירת קשר-  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר מוזמנים בדף צור קשר באתר

  • דואר אלקטרוני info@adi-social.co.il 

  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר

  • שירות הלקוחות של החברה זמינה בשעות הפעילות במספר 054-3406111

 

נגישות אתר האינטרנט 
עדי לוי מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 מידע על נגישות האתר:

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

לפניות אנא צרו קשר עם עדי לוי במייל info@adi-social.co.il או בטלפון 050-8454702 או לשירות הלקוחות בטלפון 054-3406111

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 02.03.2025

bottom of page